Hou Je Doelgroep In Gedachten Bij Het Wijzigen Van Je Website
Door bezoekersprofielen en een profiel voor je ideale klant samen te stellen, kan je je doelgroep bepalen en weloverwogen wijzigingen aan je website uitvoeren.
Herschrijf Of Voeg Een Call to Action Toe Aan Je Website
De beste manier om een website te optimaliseren voor meer online verkoop, is een call to action (CTA) toevoegen.
Verbeter De Snelheid Van Je Website
De snelheid van een website wordt vaak over het hoofd gezien door ondernemers. Hoe lang duurt het voor een van jouw webpagina's wordt geladen? Mooie animaties en flitsende functies op je website zijn erg leuk, maar die mooie dingen nemen vaak heel wat JavaScript-code in beslag. Hierdoor heb je te maken met langere laadtijden en dat zorgt voor een onaangename ervaring voor de bezoeker van je website.
Toon Social Proof Om Nieuwe Klanten Te Overtuigen
Social proof speelt een belangrijke rol in de weg die een klant aflegt vooraleer hij een aankoop doet. Zelfs wanneer consumenten onder de indruk zijn van uw producten en diensten, kijken ze bijna altijd naar de ervaringen van anderen vooraleer ze hun beslissing maken.
5 Signalen dat je Website Hulp Nodig Heeft in 2019
Je website zorgt voor merkbewustheid, vindbaarheid in Google en meer verkopen. Design trends en zoekmachine optimalisatie evolueren echter aan een snel tempo. Je wil toch niet dat je website achterblijft vanwege nalatigheid of persoonlijke smaak?
Websites raken verouderd. Zonder tijdige aanpassingen voldoen ze niet langer hun taak: klanten informeren en het imago van je merk versterken. Daarom is het cruciaal dat je je online hoofdkwartier up-to-date houdt - zowel visueel als technologisch.
Omdat het niet zo eenvoudig is om de toestand van een website in te schatten, onthullen we hier vijf puntjes die je zelf kan opmerken. Voor een grondigere analyse, kan je altijd contact opnemen.