Webdesign & Online Marketing Restaurant Namasté

Restaurant Namasté uit Ravels-Eel zag de noodzaak van een online aanwezigheid. Bij zo'n klassezaak hoort natuurlijk een evenwaardige website, en daarvoor deed Restaurant Namasté beroep op de ervaring van Inspira.

Voor dit project was de doelstelling om net datgene uit te lichten waarmee Restaurant Namasté zich onderscheid van de concurrentie. Daarnaast was het zaak om wekelijks het suggestiemenu te kunnen aanpassen, maar ook de vaste menukaart. Dit kunnen de werknemers zelf doen via het op maat gemaakte CMS-systeem. Dankzij de prachtige foto's kreeg de website een uitstraling om U tegen te zeggen.

Restaurant Namasté

Omdat zaakvoerders Chris en Georgios inzagen dat een online aanwezigheid niet stopt bij alleen maar een website, mocht Inspira instaan voor meerdere vormen van online marketing:

Social Media Management

Online aanwezig zijn stopt niet bij je website. Aangezien de zaakvoerders geen tijd, noch de kennis hebben om updates te posten op social media, werd er geopteerd om dit uit te besteden aan Inspira. Bedrijfspagina's werden ontworpen en een duidelijke strategie werd vastgelegd:

Wekelijks het suggestiemenu posten aangevuld met enkele creatieve berichten die de zaak in een positief daglicht stellen.

Na 3 maanden was het aantal volgers verdriedubbeld. Facebook en Instagram zijn nu twee platformen die enorm veel reservaties opleveren. Ook de beleving rond de zaak schoot de hoogte in. Dankzij deze duidelijke strategie zat de zaak vaker volzet, konden ze vaker thema avonden volgeboekt krijgen en besloten ze zelfs een ontbijtbuffet te lanceren vanwege het succes op social media.

Klantenreviews op de website

Het lezen van reviews geeft vertrouwen bij potentiële klanten. Net om die reden werd er gekozen om de Google Reviews in te laden op de website en deze weer te geven op de homepagina. Via de website kunnen bezoekers doorklikken om een review achter te laten. Elke 6 uur worden de nieuwe reviews ingeladen in de database en weergegeven op de website. Daarnaast werd er ook een pagina aangemaakt met een overzicht van de laatste 20 reviews.

SEO Copywriting

Om te zorgen voor een goede vindbaarheid in Google, werden de teksten op de website door Inspira geschreven. De uitdaging zat erin om de bezoeker 'goesting' te doen krijgen in een etentje bij Restaurant Namaste. Daarbovenop moesten de sterke punten duidelijk gecommuniceerd worden.

De zaakvoerder zijn hier zo tevreden van, dat ze reeds meermaals geopteerd hebben om via het Blog specifieke zoekwoorden te targeten. Met top-posities voor 'ontbijt ravels', 'restaurant ravels', 'valentijn 2019 restaurant' en 'valentijnsmenu 2019' als gevolg.

Website voor een Restaurant

Samen met Chris en Georgios bekeken we bij Inspira de vereisten voor hun online aanwezigheid. Wat was er essentiëel? Een website met klasse die het menu en de zaak op een illustere manier voorstelt.

  • Volledig conform de huisstijl
  • Gemakkelijk, overzichtelijk menu
  • SEO Copywriting met teksten die lekker lezen
  • Uitstekende interactie op Social Media
  • Scoort goed in Google

Meer afbeeldingen

Restaurant Namasté: afbeelding
Restaurant Namasté: afbeelding 1
Restaurant Namasté: afbeelding 2
Restaurant Namasté: afbeelding 3
Restaurant Namasté: afbeelding 4
Restaurant Namasté: afbeelding 5
Restaurant Namasté: afbeelding 6
Restaurant Namasté: afbeelding 7

Interesse Om Met Ons Samen Te Werken

Bij Inspira helpen we ambitieuze klanten om hun digitaal potentiëel te realiseren op een toonaangevende en briljante manier. U helpen we ook graag.
Laten we rond tafel zitten.

Vraag Een Gesprek Aan