Is mijn website verouderd?

Is mijn website verouderd?

Heb jij een verouderde website? Laten we het direct testen. Beantwoord volgende vragen:

    • Is je website makkelijk te bekijken op een mobiel toestel?
      (Hij is dus volledig zichtbaar op het scherm en je hoeft niet in te zoomen om de tekst te lezen)

    • Maakt je website gebruik van je vernieuwde branding?

    • Communiceert je website nog steeds de juiste boodschap?

    • Krijg je regelmatig aanvragen binnen via je website?

    • Is je website snel genoeg? (Hij laadt dus binnen 2-3 seconden op een 4G netwerk)

    • Ben jij trots als je je website opendoet?

Heb je 5 van de 6 vragen met nee beantwoord?

Dan belemmert jouw website de groei van je bedrijf.

Wanneer potentiële klanten aanvoelen dat je website niet leeft, dan zal je website de groei van je bedrijf ook actief tegenwerken.

En misschien was je je daar voor het lezen van deze post nog niet bewust van...

Maar een slechte webervaring, zorgt ervoor dat jij niet de klanten aantrekt die op een natuurlijke manier bij je bedrijf passen.

Veel meer dan 'n website

Wij helpen kleine en middelgrote bedrijven om hun online aanwezigheid ten volle te benutten door kwalitatieve websites/webshops te bouwen, effectieve online advertenties op te zetten en hun sociale media te beheren.

Inspira ziet je website als veel meer dan een online aanwezigheid. De website is het centrale punt, het online hoofdkwartier van je bedrijf. Veel bedrijven vergeten om met de bezoekers van hun website iets te doen. Ervoor zorgen dat klanten contact opnemen, iets kopen of een offerte aanvragen is iets wat Inspira met beproefde tactieken en strategieën tracht te bekomen.

Online succesverhalen worden echter niet over één nacht ijs geboekt. Het is een combinatie van de juiste aanpak, een duidelijke strategie en het gebruiken van de juiste hulpmiddelen.

Onze jarenlange ervaring zorgt ervoor dat wij niet alleen het juiste beginpunt voor je weten te bouwen, maar ook de nodige ondersteunende pijlers weten te identificeren. Daarom hebben we een duidelijke, to-the-point en no bullshit visie die stapsgewijs toegepast kan worden.

Datum
11 okt. 2022
Categorieën
Delen
Vincent Borgmans

Vincent heeft meer dan 15 jaar ervaring in online marketing en ondernemerschap. Die expertise vergaarde hij door in 2010 zijn eigen sportwinkel Sportselect te lanceren. Voor deze zaak ging hij all-in op online adverteren, sociale media en webshop. Na 5 jaar was zijn zaak zo'n succes, dat andere ondernemers hem wouden inhuren om hetzelfde voor hen te doen. Hierdoor werd het een logische stap om in 2018 de sportwinkel stop te zetten en full time voor Inspira te gaan werken. Vincent zijn blogs zijn een weerspiegeling van zijn passie en no-bullshit visie waarmee hij eenmanszaken, kleine & middelgrote bedrijven helpt om hun online aanwezigheid ten volle te benutten.

Lees nog meer berichten

Mond aan mond reclame via het internet

Mond aan mond reclame via het internet

"Ik werk vooral via mond-aan-mondreclame" — Een opmerking die wij vaak krijgen van nieuwe klanten.

Maar wist je dat je mond-aan-mondreclame ook via het internet kan overbrengen?

Bekijk
Website laten maken prijs – wat mag je verwachten?

Website laten maken prijs – wat mag je verwachten?

De kostprijs voor een website te laten maken hangt af van wat je precies nodig hebt. Daarom hebben we een handige, online tool ontwikkeld waarmee je in minder dan 2 minuten een duidelijke prijsindicatie krijgt.

Bekijk
Websites voor Horeca Zaken

Websites voor Horeca Zaken

Of je nu een gezellig restaurant of een levendige bar hebt, een goed ontworpen horeca website kan het verschil maken tussen een volle of lege zaak.

Bekijk
Gebogen overloop