10 Copy + Paste Berichten Die Je Kan Gebruiken Voor Jouw Sociale Media
Vandaag krijg je van mij 10 Copy + Paste berichten die je kan gebruiken voor jouw sociale media.
Deze berichten hebben zich in het verleden erg succesvol bewezen.
In plaats van je te proberen te overtuigen dat wij de perfecte match zijn om jouw sociale media aan uit te besteden, laat ik je liever een keer zelf aan de slag gaan en ontdekken hoe deze voorbeeldberichten interactie kunnen stimuleren tussen jouw pagina en haar volgers.
Je zal snel ontdekken dat deze berichten voor meer interactie gaan zorgen op je bedrijfspagina.
En wij kunnen elke maand dergelijke berichten bedenken, ontwerpen en schrijven voor jouw pagina's.
1. De uǝʌoqǝʇsɹǝpuo post
Een afbeelding die ondersteboven staat springt in het oog.
Niemand verwacht dat en misschien denken ze wel dat het een foutje is...
Druk weekend gehad? Zoek een leuke afbeelding van de zaak en plaats hem ondersteboven.
Is het Valentijn? Misschien is iemand wel helemaal ondersteboven als hij/zij in de ogen van een specifiek persoon kijkt.
Combineer deze post met de Upside Down Face Emoji, plaats wat tekst ondersteboven met deze online tool en succes is gegarandeerd.
2. De A-B-C-D Post
Een goede manier om dialoog aan te gaan met je doelgroep, is door hun mening te laten delen.
Een hartverscheurende keuze, hoor je bij team A of team B, ... Zorgen dat je volgers op deze berichten reageren is de perfecte manier voor een groter bereik.
Op Facebook kan je dit als een poll posten (maximaal 2 keuzes).
Dit soort bericht helpt bij het genereren van een gemeenschapsgevoel en de mensen die hebben deelgenomen krijgen het gevoel dat ze belangrijk zijn geweest.
3. Quote
Quotes zijn effectief omdat mensen worden aangetrokken door korte, inspirerende en boeiende inhoud.
Bovendien kan je er erg creatief mee omgaan.
Sociale media is meer dan alleen maar berichten plaatsen naar je producten of diensten.
De mens heeft een diepgeworteld verlangen naar verbintenissen en relaties.
Tracht dat dan ook in je sociale media berichten te verwerken
4. Rebus
Consumenten brengen hun vrije tijd door op sociale media.
Dus het is belangrijk dat je daarop inspeelt.
Het posten van een rebus zorgt ervoor dat mensen de eerste willen zijn met het juiste antwoord en zo'n "spelletje" is altijd leuk.
Gebruik deze online tool om een rebus samen te stellen.
5. Jij wil hier toch ook ...
Iedereen droomt graag weg van een idyllische bestemming, een prachtige locatie, een luxe resort en consorten.
Post een inspirerende foto en tease je volgers met een "Jij wil hier toch ook ..." post.
Makkelijk toe te passen op diverse bedrijfstakken.
6. Tag je maatje
Iedereen lapt er graag zijn beste vrienden bij.
Ludieke berichten waarin je vraag om iemand te taggen bereiken nieuwe, potentiële klanten.
Het zijn dit soort berichten waarmee je je publiek verder uit kan bouwen.
7. De Kies onze omslagfoto-Post
Vooraleer je die volgende omslagfoto kiest, is het een goed idee om de mening van je volgers te vragen.
Deze post geeft je volgers het gevoel dat ze een impact hebben op je bedrijf.
Bovendien zijn de reacties ook erg leuk om te zien wanneer hun keuze gewonnen heeft.
8. Vervolledig de zin...
Een makkelijke manier om interactie te creëren is door het posten van een zogenaamde "Vervolledig de zin..." of "Verzin een onderschrift..." post.
Zoals de naam al doet vermoeden is het doel van de post dat jouw volgers een leuk antwoord of onderschrift bedenken.
Wat daar goed bij werkt is een grappige foto, dit maakt mensen al aan het lachen voordat ze een antwoord of onderschrift hebben gezien. En dat maakt het alleen nog maar leuker om de andere antwoorden of onderschriften te lezen.
9. Memes
Een meme is een grappige afbeelding met opschrift die vaak terugkeert maar iedere keer net in een ander jasje.
Door in te spelen op de huidige memes kan jouw post viraal gaan!
Bij een meme is het belangrijk dat het onderwerp actueel is of enorm populair.
Mensen herkennen zichzelf of de situatie gelijk waardoor zij snel op een meme-post gaan reageren en liken.
Een goede bron voor leuke memes is 9GAG of je kan er zelf eentje maken.
10. Zoek de Emoji
Doordat mensen reageren op je berichten, kan je een groot publiek bereiken.
Korte spelletjes zoals Zoek de Emoji zijn beproefde strategieën om veel reacties te genereren.