Adverteren op Facebook

Facebook-advertenties voor jou gemaakt.

Facebook wordt steeds meer platform waarop je moet adverteren om de perfecte klant te bereiken. Naar onze mening zijn Facebook-advertenties momenteel een van de meest onderbenutte en voordeligste marketingkanalen die momenteel op het internet beschikbaar zijn. Bovendien kan je er erg specifiek mee adverteren om zo de ideale doelgroep te bereiken. Dit zijn enkele van de leuke dingen die je kan doen door te adverteren op Facebook:

  • Hyperlokaal adverteren in de nabije omgeving
  • Je richten op de perfecte klant op basis van demografie
  • Advertenties op Facebook tonen aan mensen die jouw website hebben bezocht
  • Jouw product of dienst verkopen en precies bijhouden welke advertentie voor de verkoop heeft gezorgd
  • Conversiepixels gebruiken om precies te zien hoeveel het je kost om een nieuwe klant te krijgen
  • Je richten op fans van de concurrentie
  • Het opbouwen van je e-maillijst

Adverteren op Facebook is complex geworden met de verschillende keuzes die je kan maken. Wij begeleiden je naar de perfecte advertentiekeuze, zetten succesvolle Facebook-adverenties op en beheren deze voor je. De verkeerde keuzes maken voor de door jou beoogde doelen, betekent dat je veel geld zal verspillen!

We raden je aan een reeks advertenties uit te proberen en te testen wat het beste converteert voor jouw product of dienst. Wij zullen sterke Facebook-advertenties ontwerpen en instellen en vervolgens rapporteren wij welke advertenties het beste hebben gepresteerd. Zo beginnen we bijvoorbeeld met het testen van de demografie, om daarna te gaan testen met de afbeeldingen of advertentieindeling en zo het optimale resultaat te bekomen.

Onze aanpak:

We maken gebruik van een systematische aanpak voor Facebook Ads. We nemen de tijd om jouw bedrijf te leren kennen en zorgen dat de doelen van jouw Facebook Ads overeenstemmen met het doel van jouw bedrijf.

Stap 1: Achtergrondinformatie verzamelen

We verzamelen alle details die we nodig hebben over waar je klanten naartoe wil sturen, wat je in het verleden hebt gedaan, wie je concurrenten zijn, wie je ideale klant is en wat jouw bedrijfsdoelen zijn.

Stap 2: Onderzoek en instellen van tracking

We onderzoeken de karakteristieken en interesses van jouw doelgroep. Hier zijn enkele punten die we overlopen:

  • Demografie, Interesses en Gedrag
  • Locatietargeting per regio of postcode
  • Retargeting lijsten zoals websitebezoekers, nieuwsbrief ingeschrevenen, volgers van jouw bedrijfspagina, etc.*
  • Specifieke doelpublieken zoals bezoekers van je website die niets kochten of een specifieke pagina bezochten*
    soms zijn deze doelgroepen niet groot genoeg.

We stellen ook de tracking in zodat we elke conversie volgen met de Facebook Pixel (indien van toepassing) en dat zorgt ervoor dat we de advertenties kunnen gaan selecteren die voor de meeste conversies zorgen tegen de laagste kosten.

Stap 3: Ontwerpen van de campagne

We ontwerpen een split-test campagne om te zien wat er effectief voor de meeste klanten zorgt. We testen afbeeldingen, demografie, advertentietekst, plaatsingen en campagne types. We ontwerpen een plan op maat van jouw bedrijf waar jij je goed bij voelt.

Advertentiecreatie en split-testing pakketten

10 Advertentie Creatiepakket

299

  • Pakket met 10 advertenties
  • Schrijven en ontwerpen van advertenties voor split-testing
  • Conversiepixel maken (indien van toepassing)
  • Doelgroepen gemaakt voor retargeting
  • 3-4 Basisafbeeldingen
  • Advertenties geüpload naar jouw Ads Manager
  • Monitoring tijdens de split-testing fase (gedurende 15 dagen)
  • Rapport over welke advertenties het beste hebben gepresteerd tijdens de split-testing fase
  • Exclusief advertentiekosten
Contacteer ons

Ik wil graag één simpele advertentie runnen

Zowel voor de allerkleinste, als de allergrootste ondernemingen is adverteren op facebook belangrijker dan ooit. Het is niet voor ieder bedrijf weggelegd om grote campagnes op te zetten. Gelukkig kan je ook bij ons terecht voor het ontwerpen en instellen van een enkele advertentie. Hierbij ontwerpen we een afbeelding en stellen we een doelpubliek in. Pas nadat jij het ontwerp goedgekeurd hebt, gaan we de campagne activeren.

Advertentie Creatie Op Maat

Op Aanvraag

  • Pakket op maat
  • Schrijven en ontwerpen van advertenties
  • Conversiepixel maken (indien van toepassing)
  • Instellen van doelpubliek
  • Voorzien van basisafbeeldingen
  • Advertentie geüpload naar jouw Ads Manager
  • Exclusief advertentiekosten
Contacteer ons

Beheren van Lopende Campagnes en Creatiepakketten

Zodra we jouw best-presterende advertenties in gebruik hebben, is het aangeraden dat we deze dagelijks beheren om ervoor te zorgen dat ze goed blijven presteren. Zo wil je misschien de advertentie een beetje aanpassen om nieuwe variabelen. Wij helpen je ook met het beheren en optimaliseren van lopende campagnes.

Beheren omvat:

  • Dagelijkse controle van advertenties
  • Stopzetten van onderpresterende advertenties
  • Opvolgen en beantwoorden van reacties
  • Het maken van nieuwe advertenties
  • Maandelijkse rapportage
  • Aanbevelingen voor de volgende stappen

Hiervoor dienen we een offerte op maat te voorzien op basis van het budget en aantal advertenties die lopende zijn.

Hoe werkt het?

Nadat je besloten hebt om met ons samen te werken, nemen we contact met je op om meer informatie in te winnen over je advertentiecampagne. Daarna moet je ons als beheerder toevoegen aan je advertentie account en bedrijfspagina. De instructies voor het toevoegen als beheerder kunnen wij je bezorgen. Wanneer dat gebeurt is gaan wij aan de slag met het schrijven en ontwerpen van jouw campagne(s).