Mond aan mond reclame via het internet

Mond aan mond reclame via het internet

"Ik werk vooral via mond-aan-mondreclame" — Een opmerking die wij vaak krijgen van nieuwe klanten.

Maar wist je dat je mond-aan-mondreclame ook via het internet kan overbrengen?

Als een bezoeker van je website kan zien en lezen hoe andere mensen gebruik maken van jouw product of dienst en hier tevreden over zijn, dan zijn ze sneller geneigd om jouw product of dienst uit te proberen.

Daarbovenop geven deze beoordelingen nuttige tips en inzichten in de verschillende situaties waarin jouw dienst of product een oplossing bied.

Probeer je reviews zo geloofwaardig mogelijk te maken. Een koppeling met een online beoordelingsysteem zoals Google Reviews bijvoorbeeld.

Of vermeld de volledige naam en het bedrijf van de schrijver samen met een foto.

Laat je bezoekers zien wat je waard bent en breng die fijne mond-aan-mondreclame over via je website.

Datum
13 okt. 2022
Categorieën
Delen
Vincent Borgmans

Vincent heeft meer dan 15 jaar ervaring in online marketing en ondernemerschap. Die expertise vergaarde hij door in 2010 zijn eigen sportwinkel Sportselect te lanceren. Voor deze zaak ging hij all-in op online adverteren, sociale media en webshop. Na 5 jaar was zijn zaak zo'n succes, dat andere ondernemers hem wouden inhuren om hetzelfde voor hen te doen. Hierdoor werd het een logische stap om in 2018 de sportwinkel stop te zetten en full time voor Inspira te gaan werken. Vincent zijn blogs zijn een weerspiegeling van zijn passie en no-bullshit visie waarmee hij eenmanszaken, kleine & middelgrote bedrijven helpt om hun online aanwezigheid ten volle te benutten.

Lees nog meer berichten

SEO Strategieën voor Webshops

SEO Strategieën voor Webshops

Oké, eerlijk is eerlijk: ik heb door de jaren heen tientallen webshops gezien die er prachtig uitzagen… maar compleet onvindbaar waren in Google. In dit artikel neem ik je mee door de belangrijkste SEO-strategieën voor jouw webshop. Geen droge theorie, maar praktische tips waar ik zelf dagelijks mee werk – en die écht resultaat opleveren.

Bekijk
5 Redenen Om Te Investeren In Een Professionele Website

5 Redenen Om Te Investeren In Een Professionele Website

Je website is vaak de eerste indruk die mensen van je bedrijf krijgen. En net zoals je geen rommelige winkel of onverzorgde showroom zou tonen, wil je online ook professioneel voor de dag komen. Toch wordt het belang van een goede website nog vaak onderschat — of op de lange baan geschoven.

Bekijk
Kijk jij wel eens in de spiegel?

Kijk jij wel eens in de spiegel?

Kijk jij wel eens in de spiegel?

Toch zeker 's morgen om jezelf op te frissen en te zorgen dat je goed uitziet doorheen de dag.

Dat is hoe jij jezelf presenteert aan de buitenwereld.

Maar kijk je ook wel eens naar je website?

Bekijk
Gebogen overloop