Online Reservatie Systeem 't Zoet Pateeke

't Zoet Pateeke is een charmant koffiehuis in Arendonk waar je heerlijk kan ontbijten. Om hun digitale ambities bij te schroeven, werkten ze samen met Inspira aan een nieuwe website voorzien van een online reservatie systeem voor hun klanten.

De focus van dit project lag op een betere presentatie van het koffiehuis. Daarbij mocht het charmante dorpskarakter niet over het hoofd gezien worden. Als klanten in de buurt informatie opzoeken, dan moeten ze via de site alles kunnen terugvinden.

Online Reserveren

Tijdens onze gesprekken met de zaakvoerders, werd duidelijk dat ze op zoek waren naar een online reservatiesysteem dat gebruiksvriendelijk was, maar geen hoge abonnementskosten met zich meebracht. Met deze vereisten in gedachten, ontwikkelden wij een volledige applicatie op maat.

Klanten kunnen met slechts enkele klikken van de knop online reserveren. Na het kiezen van datum en uur, geven ze hun contactgegevens in en bepalen ze het aantal personen. Komen ze ontbijten? Geen probleem, dan moeten ze enkel nog even doorgeven welk type ontbijt ze gewenst hadden.

Koffiehuis 't Zoet Pateeke krijgt via mail een melding binnen met deze gegevens en zorgt ervoor dat de klant bevestiging van zijn reservatie ontvangt.

't Zoet Pateeke

Uitstekende vindbaarheid

Natuurlijk is zo'n systeem nutteloos als klanten je niet online kunnen vinden. Door middel van een goed opgebouwde website wisten we top-posities te behalen voor belangrijke zoektermen zoals: ontbijten arendonk, ontbijten in arendonk, ontbijt arendonk, koffiehuis arendonk, ...

Afgezien van deze vindbaarheid, weet 't Zoet Pateeke er ook voor te zorgen dat de nieuwe reservatiemodule ook erg in de kijker staat via hun social media.

Klantenreviews op de website

Het lezen van reviews geeft vertrouwen bij potentiële klanten. Net om die reden werd er gekozen om de Google Reviews in te laden op de website en deze weer te geven op de homepagina. 

Via de beheerwebsite kunnen werknemers van 't Zoet Pateeke Google Klantenreviews verzamelen. Ze geven simpelweg het emailadres van de klant in. Die klant krijgt dan een e-mail aan met de vraag om een beoordeling achter te laten.

Elke 6 uur worden de nieuwe reviews ingeladen in de database en weergegeven op de website. Daarnaast werd er ook een pagina aangemaakt met een overzicht van de laatste 20 reviews.

Waar hadden we nog aandacht voor?

  • Overzichtelijke menukaart
  • Speciale aandacht voor de verschillende ontbijten
  • Sfeerbeelden die de charmante sfeer benadrukken
  • Prominente reservatieknop om de boekingen te stimuleren
  • CMS-Systeem voor het beheer van speciale meldingen en de menukaart

Meer afbeeldingen

't Zoet Pateeke: afbeelding
't Zoet Pateeke: afbeelding 1
't Zoet Pateeke: afbeelding 2
't Zoet Pateeke: afbeelding 3

Interesse Om Met Ons Samen Te Werken

Bij Inspira helpen we ambitieuze klanten om hun digitaal potentiëel te realiseren op een toonaangevende en briljante manier. U helpen we ook graag.
Laten we rond tafel zitten.

Maak Online een Afspraak