Google Adwords Beheer

Wat kost het om Google AdWords uit te besteden?

Wij hanteren twee tarriefformules voor het beheren van uw Google AdWords account. Daarnaast bieden wij ook een opleiding voor Google AdWords aan. Kies de dienst die het beste bij u past en neem contact met ons op.

Geen verplichtingen - Geen langdurige verbintenissen - Annuleer op elk moment - U blijft baas over uw account

Starter

45 per maand

  • AdWords budget < € 300 per maand
  • Uitleg in mensentaal
  • Wekelijkse Opvolging
  • Maandelijkse Rapportage
  • Volledig beheer via MCC-account
  • Opstartkost € 225
Contacteer ons

PPC Management - Adverteren met Google AdWords

Er is een reden dat u gebruik maakt van een accountant om uw boekhouding in orde te brengen, advocaten voor uw legale zaken en een monteur om uw auto draaiende te houden.

Dus waarom zou u uw eigen AdWords campagne beheren, terwijl u druk bezig bent met het leiden van uw bedrijf?

Pay Per Click (PPC) Management is als een bijbel voor onze Google AdWords specialisten. Als Google Partner hebben wij tevens de vaardigheden en expertise om ervoor te zorgen dat u het meeste uit uw budget haalt. We hebben zoveel vertrouwen in ons werk dat we u niet aan een contract zullen vastbinden, want we willen dat onze klanten bij ons blijven omdat ze gelukkig zijn over de resultaten en diensten die wij leveren.

Reeds vele lokale en nationale bedrijven hebben ervoor gekozen om Google AdWords aan Inspira uit te besteden. Dankzij onze eigen ervaring in de detailhandel, begrijpen wij als geen ander wat de advertentiebehoeften van lokale bedrijven zijn. Dus of u nu meer online aankopen wil zien of meer offerte aanvragen, neem contact met ons op om te zien wat de mogelijkheden zijn voor uw bedrijf.

Onze Google AdWords strategie is steeds doelgericht en slim. Bovendien zorgen onze AdWords Managers ervoor dat uw account en campagnes vanuit een overzichtelijke structuur beheerd worden. Op die manier kan u zich focussen op de dagdagelijkse leiding over uw bedrijf, terwijl wij voor nieuwe online klanten zorgen.

Waarom Google AdWords?

Omdat Google AdWords vandaag de dag een enorm groot deel uitmaakt van Online Marketing voor bedrijven.

Vroeger, en dan spreken we over pre 1999, werden klanten op een volledig andere manier gestimuleerd om producten of diensten aan te kopen. Ze hoorden over een product aan de hand van geschreven advertenties in magazines, reclamespots op radio of tv of zagen iets bij vrienden.

Daarna besloten ze naar de winkel te gaan om dat product te leren kennen. Daar vonden ze het artikel uitgedost met een grote POS-display en konden ze advies vragen aan de verkoper om uiteindelijk over te gaan tot een aankoop.

Vandaag de dag is dat specifieke aankoopproces helemaal anders. Wanneer klanten vandaag de dag over een product of dienst horen, dan is hun eerste reactie: "Dat ga ik eens online opzoeken." Google noemt dit het Zero Moment of Truth.

Tegenwoordig is dat het ideale punt om te adverteren en nieuwe klanten aan te spreken. Dat is ook de reden waarom de klassieke advertentiemedia meer en meer hun marktaandeel verliezen. Niemand leest die advertenties nog.

Uiteraard kan je SEO geoptimaliseerde en gebruiksvriendelijke site al een grote drijfkracht voor nieuwe klanten zijn. Maar het is een jammerlijke evolutie dat organische zoekresultaten steeds minder aangeklikt worden.

Om meteen resultaat te boeken en bovenaan de zoekresultaten te staan, blijft Google AdWords de beste oplossing.

Google AdWords Bureau Inspira

Een Google AdWords account beheren is veel meer dan advertenties schrijven, zoekwoorden toevoegen en een juiste structuur hanteren. Het is ook een correct gebruik van uitsluitingszoekwoorden en optimaliseren van advertentie extensies, landingspagina's, etc.

Weet u bijvoorbeeld hoe u sitelinks, highlights, beoordelingen of uw telefoonnummer kan toevoegen aan uw advertenties? Of wat de vereisten zijn voor de ideale landingspagina? Heeft u het meten van Conversies al ingesteld? Durft u al te spelen met locatie targeting? Herschrijft u vaak uw advertentieteksten?

Als dit uw petje te boven gaat, dan is het dringend tijd dat u kiest voor het uitbesteden van Google AdWords.

Google AdWords Bureau Inspira staat graag in voor het opzetten van uw accountstructuur en gaat aan de slag met tal van Insider Tricks om een zoekwoordlijst op te stellen die klanten aanspreekt op het juiste moment in de aankoopfunnel.

Kortom, wij zorgen ervoor dat u:

  • Aanwezig bent tijdens het cruciale Zero Moment of Truth-moment
  • Duidelijke doelen heeft voor uw advertenties
  • Hoog converterende zoekwoorden toepast
  • Een nette en overzichtelijke accountstructuur heeft
  • Gebruik maakt van advertentie extensies
  • Optimale landingspagina's heeft
  • Conversies en nuttige data mee kan opvolgen
  • Een hogere Google kwaliteitsscore behaalt
  • En nog zoveel meer...

Zodat u meer online verkopen, offerte aanvragen of ingevulde contactformulieren zal ontvangen.

Voordelen van Google AdWords

  • Trek meer klanten aan

    Of u nu meer unieke bezoekers wil lokken, meer online verkopen wil genereren of meer telefoontjes wil ontvangen. Google AdWords is de ideale oplossing.

  • Lokaal, maar ook internationaal adverteren

    Met locatie targeting kan u zich tot potentiële klanten richten op basis van bepaalde landen, regio's en steden. Het is zelfs mogelijk om te adverteren binnen een bepaalde straal rondom uw bedrijf of winkel.

  • Volledig meetbaar

    Met Google AdWords kan u meten hoe vaak uw advertentie vertoond is geweest en hoe vaak klanten op erop hebben geklikt. U kan zelfs meten of ze u opgebeld hebben of een aanvraag hebben verstuurd. Dankzij Google's Conversion Tracking Tools kan je zelfs zien of die specifieke bezoekers iets hebben gekocht.

  • Adverteren op verschillende platformen

    Producten met prijzen vertonen via Google Shopping, adverteren op YouTube video's, beeldadvertenties vertonen op bepaalde websites, Google AdWords stelt het allemaal tot uw beschikking.

  • De juiste personen bereiken op het juiste moment

    Klanten zullen uw bedrijf op Google vinden net op het moment dat ze zoeken naar de producten of diensten die u aanbied.

  • Mobiel, Tablet, Desktop, Laptop

    Met Google AdWords kan u uw klanten bereiken op alle toestellen. U kan zelfs speciale advertenties opzetten voor specifieke apparaten. Wanneer klanten dan iets opzoeken, naar producten willen kijken of iets willen kopen, bent u altijd aanwezig.

Opleiding Google AdWords

Zoals u reeds gelezen heeft, is Google AdWords een geweldige manier om getoond te worden bij bepaalde zoekopdrachten en meer bezoekers naar uw website te lokken. Google AdWords kan soms zelfs zo goed werken dat u overweldigd kan worden door de vele nieuwe klanten. Als u echter niet weet waar u mee bezig bent, kost het u alleen maar een smak geld.

AdWords is heel gemakkelijk en snel om op te starten, zodat binnen de kortste keren uw advertenties online staan. Jammer genoeg zijn er veel valkuilen waardoor u zonder diepgaande kennis alleen maar geld zal verliezen. Ook het beheer en optimaliseren van uw campagnes is niet zo simpel als u niet weet wat u aan het doet bent.

Speciaal voor onze klanten die graag alles zelf doen of die gewoonweg technische manusjes-van-alles zijn, hebben wij een opleiding Google AdWords samengesteld. Deze Google AdWords opleiding zal u helpen om op correcte wijze uw AdWords account te structureren, de beste zoekwoorden uit te kiezen, effectieve advertentieteksten te schrijven, extensies in te stellen en een beter begrip te geven van de kwaliteitsscore.

Boek vandaag een opleiding Google AdWords en haal het maximum uit uw advertentiebudget en behaal uw online marketing doeleinden.

Interesse Om Met Ons Samen Te Werken

Bij Inspira helpen we ambitieuze klanten om hun digitaal potentiëel te realiseren op een toonaangevende en briljante manier. U helpen we ook graag.
Laten we rond tafel zitten.

Vraag Een Gesprek Aan